Pringles Enchilada La Adobada 124g
Kód: US2046Související produkty
Detailní popis produktu
Toto je velmi limitovaná edice Pringles z Mexika s příchutí Adobada! Adobada znamená ve španělštině "marinovaný" a je to pochoutka původem z Mexika, která je kombinací sušených červených chilli papriček a koření!
Balení má mezi víčkem a chipsy ochrannou atmosféru. Bohužel nejsme schopni zajistit, že nedojde během přepravy k poškození lupínků jako je rozlomení či rozdrcení.
Složení
Sušené brambory, rostlinný olej, kukuřičná mouka, škrob (z kukuřice), rýžová mouka, maltodextrin , emulgátor (E471) sůl, regulátory kyselosti (kyselina citronová, kyselina jablečná, kyselina vinná) cukry (cukr, sušený kukuřičný sirup ), zvýrazňovače chuti (glutaman sodný , diacetát sodný, inosinát disodný , guanylát sodný), zahušťovadlo (arabská guma), koření, cibulový prášek, česnekový prášek, kvasnicový extrakt, citronová šťáva, přírodní a umělá aromata, mléčná sušina (syrovátka), umělá barviva (E110*), pšeničný škrob.
* může nepříznivě ovlivňovat činnost a pozornost dětí. Obsahuje pšenici.
Nutriční hodnoty
Energetická hodnota na 100 g | 2162 kJ / 518 kcal |
Tuky | 30,9 g |
z toho nasycené mastné kyseliny | 8,5 g |
Sacharidy | 55,6 g |
z toho cukry | 1,7 g |
Bílkoviny | 0,4 g |
Sůl | 2,5 g |
Uchovávejte v suchu, chraňte před teplem.
Balení má mezi víčkem a chipsy ochrannou atmosféru. Bohužel nejsme schopni zajistit, že nedojde během přepravy k poškození lupínků jako je rozlomení či rozdrcení.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Chipsy | snacky |
---|---|
Země původu: | Mexiko |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pringles je americká značka bramborových lupínků, která byla založena v roce 1968 společností Procter & Gamble (P&G) a je nyní vlastněna společností Kellogg's. Značka je známá svými jedinečnými tvarem a obalem, který umožňuje, aby lupínky byly stabilně stohovány v plechovce a neotáčely se. Pringles nabízí širokou škálu příchutí, včetně originální slané, paprikáše, česneku a cibule, sýra a dalších. Lupínky Pringles jsou k dispozici ve více než 140 zemích a jsou jednou z nejprodávanějších značek brambůrků na světě.