Pringles Otsumami Nori 100g
Kód: US2432Detailní popis produktu
Z Japonska jsme pro vás přivezli tamní příchuť oblíbených chipsů Pringles Otsumami Nori. Jak asi většina z vás podle názvu tuší, jedná se o příchuť mořské řasy Nori a to navíc v její pražené verzi. Vyzkoušejte stále oblíbenější a rozšířenější příchuť mořských řas.
Balení má mezi víčkem a chipsy ochrannou atmosféru. Bohužel nejsme schopni zajistit, že nedojde během přepravy k poškození lupínků jako je rozlomení či rozdrcení.
Složení
sušené brambory, palmový olej, antioxidant (terciální butylhydrochinon), pšeničný škrob, kořenící směs (maltodextrin, jedlá sůl, zvýrazňovače chuti(glutaman sodný, guanylan sodný, inosinan sodný), přírodní aroma, koření (česnek, chilli), protispékavá látka (oxid křemičitý), kvasnicový extrakt, rostlinný olej, stabilizátor (fosforečnany vápenaté), rýžová mouka, pitná voda, rostlinný emulgátor (sójový lecitin), maltodextrin, dextróza, regulátor kyselosti (kyselina citronová). Obsahuje sóju.
Nutriční hodnoty
Energetická hodnota na 100 g | 2241 kJ / 536 kcal |
Tuky | 32 g |
z toho nasycené mastné kyseliny | 8,9 g |
Sacharidy | 57 g |
z toho cukry | 3,6 g |
Vláknina | 3,6 g |
Bílkoviny | 5,4 g |
Sůl | 1,63 g |
Uchovávejte v suchu, chraňte před teplem.
Balení má mezi víčkem a chipsy ochrannou atmosféru. Bohužel nejsme schopni zajistit, že nedojde během přepravy k poškození lupínků jako je rozlomení či rozdrcení.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Chipsy | snacky |
---|---|
Země původu: | Japonsko |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pringles je americká značka bramborových lupínků, která byla založena v roce 1968 společností Procter & Gamble (P&G) a je nyní vlastněna společností Kellogg's. Značka je známá svými jedinečnými tvarem a obalem, který umožňuje, aby lupínky byly stabilně stohovány v plechovce a neotáčely se. Pringles nabízí širokou škálu příchutí, včetně originální slané, paprikáše, česneku a cibule, sýra a dalších. Lupínky Pringles jsou k dispozici ve více než 140 zemích a jsou jednou z nejprodávanějších značek brambůrků na světě.